בזוגיות צריך 2 לטנגו

בזוגיות צריך 2 לטנגו,

מעניין אותך לדעת מה אומר תאריך הלידה הלועזי שלך בנוגע לצורך שלך בתוך הזוגיות? או למה זקוק בן / בת הזוג שלך?

חברי את סה"כ הספרות שמרכיבות את תאריך הלידה הלועזי שלך עד לסיפרה אחת ובואי לקרוא על הצרכים שלך בתוך הזוגיות.

לדוגמא – 6.4.1973 = 6+4+1+9+7+3 = 30 = 3+0 = 3.

הדוגמא היא חלק קטן מתוך המפה הנומרולוגית.

  1. את יצירתית, זקוקה לעצמאות שלך, למדי לכבד גם את העצמאות של בן הזוג שלך. השתדלי להימנע ממאבקי שליטה, אל תכפי את דעתך, נמקי והסבירי בפירוט את עצמך, את הרצונות שלך והצרכים שלך. הקפידי ליצור גיוון ועניין בזוגיות ולחיי המין.
  2. את רגישה מאוד, לעיתים מבולבלת וקשה לך להגיע להחלטות. בזוגיות חשוב לשתף פעולה ולתמוך בבן / בת הזוג, לקחת אחריות – אך גם להקפיד שאחרים בסביבתך לוקחים אחריות, כדי להבטיח איזון בזוגיות. מומלץ לפתח תחומי עניין משלך על מנת לא ליצור תלות רגשית. זקוקה להבנה ושיחה על רגשות.
  3. את מביאה לזוגיות אנרגיה קלילה, שמחת חיים, יצירתיות, מומלץ לדבר על רגשות עמוקים, לטפל בהם במידת הצורך ולא לזניח, להקפיד על אינטימיות ריגשית, לא לוותר על מה שיש לכם לומר לצד השני.
  4. הבית והמשפחה מאוד חשובים לך, את זקוקה לפרטנר יציב שייתן לך בטחון בקשר הזוגי. מומלץ להכניס עוד קצת רגש למערכת הזוגית והשתדלי להיות גמישה יותר.
  5. את אוהבת חופש, שינוי וגיוון, לצאת לבלות ולצבור חוויות, לא יכולה להיות עם בן זוג תלותי, את מינית ואוהבת עניין וגיוון.
  6. את שואפת להרמוניה במערכת הזוגית והמשפחתית, הבית הוא בראש סדר העדיפויות שלך, דואגת שלכולם יהיה טוב ורק בסוף זוכרת את עצמך, לימדי לשים גבולות לנתינה האין סופית שלך.
  7. את סגורה ופחות משתפת את מה שאת מרגישה, את זקוקה לאינטימיות, להתמסרות, לקרבה, לגעת בכאב ובעיקר זקוקה לתחושת אמון על מנת להיפתח.
  8. לא ממהרת לחשוף ולדבר על רגשות. את שכלתנית, משדרת שניתן לסמוך עליך. דואגת לשדר עניינים כרגיל, צריך להכיר אותך לעומק על מנת לזהות קושי. חשוב לך שבן/בת הזוג שלך יהיה מצליחן בעל סטטוס ומעמד משל עצמו, קשה לך עם עצלנים. עליך להיזהר מקנאה.
  9. שואפת לאהבת אמת, כאשר תלמדי לקבל את האמת של הצד השני ותהיי סבלנית, החיים הזוגיים יהיו קלים יותר. אם נפגעת אין דרך חזרה.

 

 

יש לך שאלות? דברי איתי.

את חושבת שהמאמר יכול לעניין מישהו נוסף בחייך,

שלחי לו את הלינק לאתר.

 

שתפו מאמר זה

מאמרים נוספים
שאולי יעניינו אותך