מי את שיר וישניה? ומה אומרת עליך המפה הנומרולוגית שלך?

שיר וישניה, נולדה ב – 9.12.

שיר היא מאמנת עסקית, נפגשתי איתה כמה שבועות לפני הפתיחה הפורמאלית של בי"ס לעסקים.

בי"ס לעסקים זו טרנספורמציה שהעסק הפרטי שלה עבר מלימוד והנחיה של קבוצות נשים קטנות לקבוצות גדולות יותר ולעסקים שעובדים כבר זמן ממושך ורוצים לעשות את הקפיצה הבאה שלהם.

הכנתי את המפה הנומרולוגית והבנתי לפי המספרים מאיפה השאיפות להצלחה הגיעו.

יש לשיר שליחות חזקה ושום דבר לא יעצור אותה, הרצון שלה להיות אישה עצמאית, מובילת דרך, סוחפת אחריה את כל מי שמוכן לשמוע את מה שיש לה להגיד, להשמיע ולעזור לאחר. היא פועלת למען הכלל מתוך אמונה שלמה שהדרך שלה יכולה לעזור ולקדם אחרים, היא רואה את הטוב, המיוחד והייחודי של כל מי שעומד מולה, יודעת לשקף לו את הדברים מנקודת מבטה האישית והמקצועית בצורה מושלמת. היא ממש מחוברת לאמת הפנימית שלה.

שיר יודעת להביע את עצמה בצורה בטוחה והחלטית, מודעת לכישוריה, מהווה השראה עבור אחרים, היא בעלת כריזמה טבעית.

סוחפת אחריה בהתלהבות, בשמחה ובאופטימיות.

שיר מודעת ויודעת לבטא את החולשות שלה,

לעיתים תתנהל מהמקום העקשני לטוב ולפחות טוב..

כל מה ששיר עושה בא מתוך הלב, החיבור האמיתי לרגש מורגש בכל משפט שלה. הרצון לעזור ולסייע לכל אדם שרק מראה סימן הוא עצום ולכן לעיתים היא עלולה להיסחף ולתת לזולת מעבר לכוחותיה, מגיעה הביתה סחוטה ומרוקנת. עליה ללמוד להציב גבולות לנתינה ולעיתים לומר – "לא מתאים לי יותר".

ביום ההולדת האחרון שיר נכנסה לשנה מס' 8, זו שנה של התחזקות כלכלית, שנה שמקבלים תמורה על ההשקעה של השנים האחרונות. מדייקים את הדרך ומסכימים להתחיל להיפרד מדברים שכבר לא משרתים יותר בחיים, כמו לדוגמה, מערכות יחסים עם אנשים שסיימו את תפקידם, תחומי עניין, עיסוק ועוד. מתכוננים לקראת מחזור חיים חדש שיתחיל בעוד קצת פחות משנתיים. לשיר יש עוד שיעור שעליה ללמוד השנה שקשור לבית ולמשפחה שלה.

התחזית לחודשים הקרובים:

מרץ 2022 – חודש שעליה לשתף פעולה מבחינה עסקית וזוגית. חודש מעט איטי ששואב הרבה אמוציות שנותנות את התחושה ששום דבר לא קורה, "פול גז בניוטרל".

אפריל 2022 – הזדמנויות חדשות על הפרק שכדאי לנצל עד כמה שניתן את רובן, מה שלא יהיה רלוונטי ייצא לבד, חודש אופטימי, שמח, מומלץ ליצור ולבטא את מה שחושבת ומרגישה.

מאי 2022 – חודש של חזרה לבסיס, זה הזמן לחדד את ה"למה" שלה. למה היא עושה את מה שהיא עושה?. הבית והמשפחה מבקשים את תשומת הלב ומומלץ לעשות סדר במערכות היחסים בחיים (לא רק הרומנטיות).

יוני 2022 – חודש של זרימה, שינוי, אולי נסיעה לחו"ל, טיולים, חופשה, רצון לצבור חוויות חדשות, להכיר אנשים חדשים. יש אנרגיה של רצון להיות בתנועה. תקשורת טובה עם הסביבה. מומלץ להקשיב לאינסטינקטים.

 

בפריסת קלפי הטארוט ניתן לראות ששיר נמצאת בתחילת תקופה עם פוטנציאל להצלחה כלכלית, הצלחה חומרית מבורכת שהיא עבדה עליה לא מעט.

כל מה שהשיגה בחייה בתחום הכלכלי עשתה ב 10 אצבעות, יש לה את כל הכישורים להצליח ובגדול, עליה להיזהר לא להישאר לבד בפסגה, לאסוף סביבה אנשים שיעזרו לה ויורידו ממנה עומסים על מנת שלא תשלם מחיר אישי וגופני.

שיר יודעת ומאמינה שהיא יכולה ליצור לעצמה את המציאות שהיא רוצה – היא מודעת להזדמנויות החדשות שנפתחו בפניה שלא היו קודם. היא צריכה לזכור שיש לה שמירה עליונה והמיזם החדש הוא אפשרי עבורה.

אני מבינה שפרויקט גדול עומד להיוולד בחייה של שיר, פרויקט שידרוש ממנה את מלוא תשומת הלב ולכן המלצתי לה להכניס לחייה קלילות.

 

בהצלחה שיר יקרה

 

שתפו מאמר זה

מאמרים נוספים
שאולי יעניינו אותך